Usługi
poznaj naszą ofertę
Oferujemy wsparcie na każdym etapie wdrożenia
Jako klient comLogis otrzymujesz nie tylko oprogramowanie, ale także stałe wsparcie i pomoc w rozwiązaniu zarówno dużych, jak i małych problemów związanych z efektywnym i celowanym wykorzystaniem naszego oprogramowania.
Nasz zespół dba o to, aby nasze rozwiązania oprogramowania były optymalnie wdrażane – od etapu planowania, poprzez szkolenia, aż po wsparcie i zawsze dostosowane do twoich potrzeb.
od wstępnej konsultacji do zawarcia umowy
Kładziemy duży nacisk na kompleksowe i spersonalizowane doradztwo. Razem z naszymi klientami określamy cele oprogramowania i prezentujemy, w jaki sposób oraz w jakim zakresie najlepiej z niego korzystać.
Analiza
Kontakt
Jeśli jesteś zainteresowany naszymi rozwiązaniami programowymi zadzwoń do nas i umów się na spotkanie lub skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
Wymagania
Przeanalizujemy twoje potrzeby podczas indywidualnej rozmowy, porównamy je z naszymi rozwiązaniami – osobiście w twojej lokalizacji lub poprzez prezentację online.
Rozwiązania
Po ustaleniu wymagań przedstawimy Ci funkcje naszych rozwiązań, omówimy ich potencjalne zastosowania oraz przedstawimy ogólne warunki handlowe i techniczne.
Umowa
Jeżeli nasze rozwiązania spełnią twoje oczekiwania, przechodzimy do etapu zawarcia umowy.
Dbamy o to, aby wszystkie kluczowe aspekty były uwzględnione i wspólnie z Tobą przygotowujemy się do etapu wdrożenia.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
Szkolenia
W ramach fazy implementacji przeprowadzamy szkolenia dla wszystkich użytkowników i udostępniamy kompleksową dokumentację oraz samouczki.
Skuteczna instalacja naszych rozwiązań oprogramowania to połowa sukcesu, gdyż każde oprogramowanie jest tak dobre, jakie są umiejętności pracowników, którzy je obsługują.
Aby osiągnąć długoterminowe korzyści z redukcji kosztów lub zwiększenia efektywności, użytkownicy muszą posiadać kompleksową wiedzę w zakresie korzystania z oprogramowania.
Razem z tobą stworzymy odpowiedni zestaw narzędzi, dzięki czemu praca z naszym oprogramowaniem nie tylko usprawni procesy, ale również sprawi radość.
wsparcie
Nasz zespół składający się z doświadczonych konsultantów i programistów, zawsze jest do twojej dyspozycji.
W ramach twojej umowy serwisowej nasi pracownicy są gotowi pomóc Ci w obsłudze oprogramowania lub rozwiązać ewentualne problemy techniczne, które mogą się pojawić.
Usługi dodatkowe
Oprócz standardowego wsparcia produktowego i technicznego, które obejmuje twoja umowa serwisowa, oferujemy także dodatkowe usługi dostosowane do twoich potrzeb.
Płacisz jedynie za to, co rzeczywiście potrzebujesz, zawsze w pełni transparentnie.