Usługi

poznaj naszą ofertę

Oferujemy wsparcie na każdym etapie wdrożenia

Jako klient comLogis otrzymujesz nie tylko oprogramowanie, ale także stałe wsparcie i pomoc w rozwiązaniu zarówno dużych, jak i małych problemów związanych z efektywnym i celowanym wykorzystaniem naszego oprogramowania.

Nasz zespół dba o to, aby nasze rozwiązania oprogramowania były optymalnie wdrażane – od etapu planowania, poprzez szkolenia, aż po wsparcie i zawsze dostosowane do twoich potrzeb.

od wstępnej konsultacji do zawarcia umowy

Kładziemy duży nacisk na kompleksowe i spersonalizowane doradztwo. Razem z naszymi klientami określamy cele oprogramowania i prezentujemy, w jaki sposób oraz w jakim zakresie najlepiej z niego korzystać.

Analiza

Kontakt

Jeśli jesteś zainteresowany naszymi rozwiązaniami programowymi zadzwoń do nas i umów się na spotkanie lub skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

1

Wymagania

Przeanalizujemy twoje potrzeby podczas indywidualnej rozmowy, porównamy je z naszymi rozwiązaniami – osobiście w twojej lokalizacji lub poprzez prezentację online.

2

Rozwiązania

Po ustaleniu wymagań przedstawimy Ci funkcje naszych rozwiązań, omówimy ich potencjalne zastosowania oraz przedstawimy ogólne warunki handlowe i techniczne.

3

Umowa

Jeżeli nasze rozwiązania spełnią twoje oczekiwania, przechodzimy do etapu zawarcia umowy.

Dbamy o to, aby wszystkie kluczowe aspekty były uwzględnione i wspólnie z Tobą przygotowujemy się do etapu wdrożenia.

4

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Szkolenia

W ramach fazy implementacji przeprowadzamy szkolenia dla wszystkich użytkowników i udostępniamy kompleksową dokumentację oraz samouczki.

Skuteczna instalacja naszych rozwiązań oprogramowania to połowa sukcesu, gdyż każde oprogramowanie jest tak dobre, jakie są umiejętności pracowników, którzy je obsługują.

Aby osiągnąć długoterminowe korzyści z redukcji kosztów lub zwiększenia efektywności, użytkownicy muszą posiadać kompleksową wiedzę w zakresie korzystania z oprogramowania.

Razem z tobą stworzymy odpowiedni zestaw narzędzi, dzięki czemu praca z naszym oprogramowaniem nie tylko usprawni procesy, ale również sprawi radość.

wsparcie

Nasz zespół składający się z doświadczonych konsultantów i programistów, zawsze jest do twojej dyspozycji.

W ramach twojej umowy serwisowej nasi pracownicy są gotowi pomóc Ci w obsłudze oprogramowania lub rozwiązać ewentualne problemy techniczne, które mogą się pojawić.

Usługi dodatkowe

Oprócz standardowego wsparcia produktowego i technicznego, które obejmuje twoja umowa serwisowa, oferujemy także dodatkowe usługi dostosowane do twoich potrzeb.

Płacisz jedynie za to, co rzeczywiście potrzebujesz, zawsze w pełni transparentnie.

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.